Článek
Peugeot 508 bude k dispozici ve dvou karosářských variantách: sedan (délka 4,79 m) a kombi (SW) s délkou 4,81 m. Bližší „míry“ jako například rozvor náprav či objem zavazadlového prostoru zatím výrobce nezveřejnil. Obě verze se poprvé představí začátkem října na autosalonu v Paříži a na trh budou uvedeny začátkem roku 2011.
Pro evropský trh se bude vůz vyrábět ve Francii (závod v Rennes-La-Janais), přímo v Číně od roku 2011 se bude vyrábět upravená verze pro tamní trh.
Novinkou je například nový systém e-HDi (Stop nové generace). V horizontu několika měsíců Peugeot nabídku pohonů rozšíří o hybridní pohon - technologie HYbrid4 s výkonem 147 kW (200 k) a pohonem všech čtyř kol.
Peugeot 508 spadá do střední třídy. Zde si bude konkurovat například s Fordem Mondeo, Audi A4, BMW řady 3, Toyotou Avensis nebo Škodou Superb.