Článek
Původně se očekávalo, že tento typ řízení kol (standardně označován jako 4WS) ponese nejdříve sportovní kupé Laguna. Francouzští konstruktéři však překvapili a nasadí tuto techniku nejdříve do sedanu a kombíku.
Natáčení kol je vytvořeno tzv. po drátě, natáčení kol tedy ovládají elektromotory. Výhodou natáčení je zmenšení poloměru otáčení, zidealizování stopy oblouku a lepší zachycení dynamických sil na nápravách. Výsledkem je bezpečnější a rychlejší průjezd zatáčkou.
Pro dvoulitry
Tento podvozek bude nabízen pouze ke dvojici motorů. Oba jsou dvoulitrové čtyřválce. První z nich je turbodiesel s výkonem 131 kW při 3750 ot./min a točivým momentem 400 N.m při 2000 ot./min. Benzínová verze nabídne 150 kW při 5000 ot./min a 300 N.m při 3000 ot./min.
:. Kola ponesou pneumatiky Bridgestone Potenza 225/45 R18.
Automobily budou mít ve vybavení GT několik doplňků k výbavě, které jinde ve standardu nejsou. Vozy kupříkladu budou osazeny brzdovými kotouči o průměru 320 mm vpředu a 300 mm vzadu, osmnáctipalcovými koly, hliníkovými doplňky v interiéru, novým nárazníkem či kouřovými zadními svítilnami.
Vozy přijdou do prodeje na vybraných trzích v polovině jara 2008. Cena zatím nebyla stanovena.