Hlavní obsah

České spořitelně nefungovalo elektronické bankovnictví

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Aktualizováno

Bance s největším počtem klientů - České spořitelně, vypadlo ve středu odpoledne na čtyři hodiny elektronické bankovnictví. Služba Servis 24 začala fungovat krátce před pátou hodinou odpoledne.

Článek

Ve čtyři hodiny odpoledne se bance podařilo obnovit provoz TeleBankingu, internetové služby začaly fungovat ještě o hodinu později.

Banka nedávno posilovala technickou kapacitu, podle mluvčí banky Kláry Gajdůškové s tím nynější výpadek souvisí. "Byly tam chyby v aplikaci, musely se nasadit opravy," řekla Novinkám Gajdůšková.

Banka měla na konci listopadu problémy i s bankomaty. Nefungovaly asi hodinu.

V srpnu zase kromě bankomatů a terminálů vypadlo i klientské centrum. Problémy tehdy trvaly hodinu a půl. Podle spořitelny to byl největší výpadek v její historii.

Spořitelna jako banka s největší sítí čelí největšímu náporu. Má 1090 bankomatů a provozuje i některé platební terminály v obchodech.

Reklama

Související články

Výběr článků

Načítám