„Omluvte se nám. Poklekněte. Zastupujete vaši společnost a pokleknutí vyjadřuje úctu,“ řekl frustrovaný cestující zaměstnanci aerolinek. Tomu samozřejmě taková situace nebyla příjemná. „Jsem člen týmu a mám zodpovědnost. Nemusíte mě tady ponižovat,“ opáčil zaměstnanec.

Frustrovaný cestující si však i nadále trval na svém a bažil po omluvě. „Není to ponižování. Reprezentujete vaši společnost, tak se nám máte omluvit,“ uvedl.

Zaměstnanec pak odsekl, že se může omluvit klidně i bez klečení, načež se do sporu vložil další cestující, který s chladnou hlavou konstatoval, že omluva stejně nic nevyřeší.

Podle všeho se let z Čeng-čou do Šen-čen zpozdil kvůli špatnému počasí o čtyři a půl hodiny. Cestující tak neodlétli večer, jak bylo původně plánováno, ale až v půl třetí ráno následujícího dne.