Výstava, která čítá více než 100 „katastrofálních” produktů, měla původně domov ve Švédsku. A nyní se usadila v Hollywoodu. Oproti původnímu muzeu je to nynější větší a vystavuje více předmětů. Otevřeno je navíc sedm dní v týdnu.

„Muzeum neúspěchu jsem se rozhodl otevřít proto, že už jsem měl plné zuby příběhů o úspěších, které nám média neustále předhazují,“ řekl tvůrce instituce Samuel West pro agenturu Reuters. Zároveň dodal, že neměl v plánu se někomu vysmívat nebo ho potopit, ale spíše poukázat na to, že nezdar je nezbytnou součástí inovace.

Mezi exponáty proto nechybějí předměty, které mají na svědomí tak gigantické firmy jako Apple, Coca-Cola či McDonald’s. Kromě zmíněných lasagní od Colgate jsou mezi předměty také brýle Google Glass, které měly být chytrým a lehce přenosným společníkem. Jenže kvůli obavám o bezpečnost a soukromí – a zřejmě i kvůli vysoké ceně – se nikdy zcela neuchytily.

„Mám rád, když lidé opouštějí muzeum se slovy, že mají na neúspěch nový náhled a že neuspět není tak děsivé,“ tvrdí bývalý klinický psycholog.