Článek
Naše část Evropy doposud poněkud zaostávala za západními zeměmi a Skandinávií – tam už Dubaj cílí déle. Nový krok jasně ukazuje, že Dubaj chce zaujmout movitější turisty z ČR a několika dalších zemí. Aktivita přitom bude vycházet z Prahy – zastupovat ji bude společnost Travel Advance.
„Už v září začne v Česku rozsáhlá komunikační kampaň. Během ní se chce Dubaj představit nejen jako destinace pro majetné páry a celebrity, ale také pro rodiny s dětmi, seniory nebo nižší příjmové skupiny cestovatelů," uvedla ředitelka zastoupení dubajského úřadu v ČR Lenka Fidranská.
Vše bude směřovat k podpoře hlavního cíle Dubaje v rámci turismu, kterým je dosáhnout 20 miliónu návštěvníků v roce 2020. Dubajský úřad pro turismus a obchodní marketing (DTCM) je oficiální vládní organizací, která se stará o propagaci Dubaje jako světové turistické destinace a významného obchodního centra.
PR komunikaci bude mít na starost Jan Osúch, který v minulosti vedl komunikaci Vlády ČR či cestovní skupiny Fischer.