Jednotlivé kraje, které byly většinou hlavními vystavovateli místních památek, kuriozit či přírodních krás, se předháněli nejen v množství prospektů či filmových ukázek, ale mnozí vsadili i na ochutnávky krajových specialit — jídla i pití a také muziky.

A tak se stávalo, že zatímco u expozic jižních Čech, které s pomocí olympioniček Šárky Kašpárkové či Kateřiny Neumanové a „brazilských“ tanečnic, představují Lipno jako zázemí olympioniků, o kousek dál Východočeši předvádějí říznou dechovku, do toho se pouští s produkcí dudák a korunu tomuto mumraji nasazuje cimbálovka.

Až do neděle rozhodně na veletrzích nemá nuda v Brně šanci. Stále více prostoru zaujímají v pavilonech komerční subjekty, jejichž turistické produkty si mohou návštěvníci přímo na veletrhu koupit. Přibylo také zahraničních vystavovatelů. Loni byli z 15 zemí, letos z 24.

Nově se budou prezentovat centrály cestovního ruchu ze Švýcarska a Ukrajiny. Dále roste především účast vystavovatelů ze Slovenska, Maďarska a Rakouska. A protože je součástí veletrhu také soutěž budoucích kuchařů Gastrojunior a přímo před diváky se i vaří, tak cestovatelské veletrhy dokonce i lákavě voní.