Hlavní obsah

Peprné urážky stály manažerku hotelu místo

Novinky, Klára Fischleinová

Kdy jste si naposledy stěžovali na úroveň hotelových služeb? Na nějakou dobu vás to teď možná přejde. To, co si dovolila ke klientům hotelová manažerka ze skotského Glasgow, se totiž hned tak nevidí. Jejich nespokojené komentáře a negativní hodnocení veřejně odpálkovala bezostyšnými urážkami.

Foto: Archiv www.thegeorgianhousehotel.com

The Georgian House v Glasgow

Článek

Virginia Giovanniová, manažerka hotelu The Georgian House na západním konci Glasgow, si vysloužila připodobnění k neurotické postavě majitele hotelu Basila Fawltyho. Toho ve známém seriálu televize BBC Hotýlek (Fawlty Towers) ztvárnil John Cleese, britský komik a člen skupiny Monty Python. Chování Giovanniové ke klientům bylo obdobně buranské a neuctivé.

Více než nevhodným lze nazvat tón, kterým Giovanniová komunikovala s kritickými hosty hotelu na cestovatelském serveru Tripadvisor. Když si někdo troufl stěžovat na úroveň snídaně, jiný pokoj, než si zarezervoval, nebo na nepřítomnost personálu, odpověděla: „Co čekáte? Platíte málo, dostanete málo. Jsme levný hotel. Proberte se.“ Nebo: „Jestli chcete dobrou snídani, běžte do Hiltonu a zaplaťte 100 liber za noc.“

Překvapení ano, ale nemilé

Levný hotel na okraji největšího skotského města nabízí celkem 11 pokojů. Jejich cena se pohybuje od 19,99 liber (asi 660 korun) do 34,99 liber (zhruba 1160 korun).

„Jestli bych se na tomto místě znovu ubytoval? Jedině, kdyby mě tam dotáhli pekelní oři,“ nešetřil kritikou další z hostů. Obdobně kousavá byla také reakce Giovanniové, která vystupovala po celou dobu jako majitelka zmíněného hotelu. „Díky za tvoje peníze, blbečku. Nechť zástup idiotů pokračuje,“ napsala.

Když si budoucí hosté četli na webových stránkách hotelu o levném ubytování v prvotřídní lokalitě a o tom, že budou překvapeni, co vše za své peníze dostanou, nic podobného pravděpodobně nečekali. Překvapená byla také skutečná majitelka hotelu — Elizabeth Morrisová žijící v Izraeli. Ta nevychovanou manažerku okamžitě propustila a skrze tiskového mluvčího se klientům omluvila.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám