Stylově naprosto čistý interiér, který designér navrhl, upoutá na první pohled příjemnou a moderní kombinací masivního dřeva, uklidňujícího šedého odstínu koberce a mobiliáře, bílé výmalby a to vše oživujícími keramickými obklady ve výrazném, a přesto uměřeném designu.

Absence „zněžňujících prvků” pak dává jasně tušit, že domácnost obývá mladý muž.

Jídelní zónu od obývací hezky optickým způsobem architekt oddělil umístěním šedého koberce. Jídelna končí tam, kde koberec začíná.

Jídelní zónu od obývací architekt optickým způsobem oddělil umístěním šedého koberce. Jídelna končí tam, kde koberec začíná.

FOTO: Alain Brugier

Namísto původních příček byt rozčleňují rozměrné panely z masivního dřeva amerického ořešáku. Do ložnic se vstupuje vysokými posuvnými dveřmi.

Namísto původních příček byt rozčleňují rozměrné panely z masivního dřeva amerického ořešáku. Do ložnic se vstupuje vysokými posuvnými dveřmi.

FOTO: Alain Brugier

Základní změnou oproti původnímu předpokladu majitele bytu byla proměna návrhu zařízení kuchyně a koupelny. Architekt svému klientovi doporučil jiné obklady, aby lépe zapadly do stylu celého domova a měly dostatečně moderní a zároveň i nadčasový vzhled.

Jako ideální se ukázaly obklady kombinující jednoduchý geometrický vzor ve střídajících se odstínech šedé a bílé.

Interiér architekt rozšířil o část balkónu.

Interiér architekt rozšířil o část balkónu.

FOTO: Alain Brugier

Jedním ze zajímavých prvků je soustava bílých skříněk v zóně jídelny.

Jedním ze zajímavých prvků je soustava bílých skříněk v zóně jídelny.

FOTO: Alain Brugier

„V moderním designu hrají velice důležitou roli tradiční materiály. Je to proto, že se nemění, jsou trvalé,“ vysvětluje Diego Revollo. I proto v jeho návrhu hraje tak důležitou roli masivní dřevo.

Šedé křeslo potažené světle šedým sametem působí velice útulným dojmem. Doplňuje jej odkládací stoleček, jehož základna je dřevěná.

Šedé křeslo potažené světle šedým sametem působí velice útulným dojmem. Doplňuje jej odkládací stoleček, jehož základna je dřevěná.

FOTO: Alain Brugier

Velmi důležitou úpravu bytu představovalo zmenšení balkónu o polovinu ve prospěch obytné plochy v interiéru. Díky tomu získala soukromá část domova, tvořená ložnicí a pokojem, více místa.

Od společenské zóny ji pak architekt zřetelně oddělil masivním dřevěným panelem s posuvnými dveřmi. Prvek je vyroben ze dřeva amerického ořešáku.

Keramické obklady jsou v kuchyni využity na všech plochách. Ať ji na stěnách, tak na podlaze i na stropě. Nechybí dřevo a zde v kuchyni jako druhý hlavní materiál přibylo sklo.

Keramické obklady jsou v kuchyni využity na všech plochách. Na stěnách, na podlaze i na stropě. Nechybí dřevo, v kuchyni jako druhý hlavní materiál přibylo sklo.

FOTO: Alain Brugier

FOTO: Alain Brugier

Ve společenské části bytu je to ovšem stále kuchyň, kdo na sebe ihned upoutá pozornost každé návštěvy. A nejenom pro již zmiňované obklady. Původně byla totiž separovaná jako samostatná místnost. Architekt však nechal příčku zrušit a propojil místnost s obývacím pokojem.

Opticky i reálně ji však oddělují prosklené skříňky v horní části a pracovní plocha přecházející v barový pult.

Jednotný styl zařízení bytu se opakuje i v ložnici, zde je ovšem více akcentovaná bílá barva.

Jednotný styl zařízení bytu se opakuje i v ložnici, zde je ovšem více akcentovaná bílá barva.

FOTO: Alain Brugier

Bystrému divákovi neujde, že noční stolky jsou navrženy ve stejném stylu jako skříňky v jídelní zóně.

Bystrému divákovi neujde, že noční stolky jsou navrženy ve stejném stylu jako skříňky v jídelní zóně.

FOTO: Alain Brugier

Obklady, které se v kuchyni objevují doslova všude, tedy na stěnách, na podlaze i na stropě, se pak vracejí i v dalších částech bytu, byť již ne v tak intenzívním množství.

V koupelně architekt navrhl obklady v čistě bílé barvě, i ony však nesou plastický, geometrický vzor. Kdo chce, může se kochat optickou iluzí, že je stěna tvořena vystupujícími krychličkami.

V koupelně architekt navrhl obklady v čistě bílé barvě, i ony však nesou plastický, geometrický vzor. Kdo chce, může se kochat optickou iluzí, že je stěna tvořena vystupujícími krychličkami.

FOTO: Alain Brugier