Křeslo je 6,8 metru vysoké a 7,7 metru široké. Podle majitele jde o největší křeslo na světě. Tato specifická kuriozita slouží i jako pódium, na kterém může moderátor lákat lidi k nákupům nebo je na nich možné vidět soutěžící oblíbených pěveckých soutěží.

Podobných křesel už po světě vyrostla celá plejáda. Vznikají hlavně jako nábytek, který má upoutat kolemjdoucí a vzbudit jejich zájem.

Porota hodnotila soutěžící u stolků před křeslem.

Porota hodnotila soutěžící vystupující na velkém křesle.

FOTO: fotobanka Profimedia

Vznikla tak už řada velkých židlí, nafukovacích křesel, kancelářských křesel, stolů i lavic, které fungovaly jako reklamní poutače. Před londýnskou British Library bylo například vytvořeno obří křeslo z balíků novin, které mělo upozornit na výstavu Front Page pořádanou k oslavě 100 let britských novin.

Zrcadlové plochy v centru na křeslo strhávají ještě více pozornosti.

Zrcadlové plochy v obchodním centru na křeslo strhávají ještě více pozornosti.

FOTO: fotobanka Profimedia

Velkou židli v Česku používá jako svůj hlavní marketingový motiv i jedna pražská prodejna nábytku. Umělecky ztvárněná židle od umělkyně Magdalény Jetelové se zase stala velkou atrakcí u Sovových mlýnů.

Číňaka pózuje u křesla a upozorňuje na jeho velikost.

Číňanka pózuje u křesla a upozorňuje na jeho velikost.

FOTO: fotobanka Profimedia