"Ženy mají tak nějak více vyvinutý smysl pro krásno a estetiku než muži," řekl na setkání s novináři v pražském studiu Ligne Roset známý český designér Jiří Pelcl. Zdůraznil, že lidé se chtěli a budou chtít obklopovat hezkými věcmi a mění se jen dobová estetika - tedy názor na to, co je v dané době považováno za krásné.

Podle Rudolfa Hanáka z LG si firma uvědomuje důležitost vzhledu výrobků.  "Produkty jsou součástí domovů - míst, kde trávíme nejvíc času a často také času s těmi, na kterých nám nejvíc záleží. Vzácné chvíle si zaslouží vzácné prostředí. Věřím, že naše výrobky tento důležitý cíl pomáhají naplňovat," dodal.

Vzhled je důležitým argumentem při koupi. Foto: LG Eletronics

Firma také představila svou nejnovější produktovou řadu LG Design Art, do které patří modely televizí s označením LF75 a LB75.  V Evropě bude tato řada uváděna na trh pod heslem "watch in style" (sledujte stylově).

Televizory mají originální prstencový podstavec a jsou provedeny v černé barvě s výrazným leskem. Černá se po letech stává opět moderní záležitostí a to nejen u televizorů. Tato barva začíná vévodit nábytku, bytovým dekoracím a dokonce i vánočním stromečkům.