Hlavní obsah

S nákupem nábytku poradí virtuální asistentka

PRAHA

Poradí s nákupem či reklamacemi, dovede zodpovědět několik stovek otázek. Virtuální asistentka Anna pracuje na internetových stránkách nábytkového řetězce IKEA.

Článek

Počítačem řízená Anna je velmi rychlá a výkonná. Jediné, co nezvládá, je flirtování. Asistentka umí odpovědět na 688 okruhů otázek, které se týkají společnosti Ikea, jejích obchodů, služeb, výrobků či možností reklamace zakoupených výrobků.

Virtuální asistentka, která pro Ikea pracuje od konce července, je neustále pod palbou otázek. První den ve svém novém zaměstnání poskytla 182 zákazníkům celkem 669 odpovědí. O dva dny později se již počet zvědavých zákazníků zvýšil na 487 a Anna musela zvládnout 2645 odpovědí.

Anna je dokonalá profesionálka, která se odmítá vyjadřovat ke konkurenčním obchodům s nábytkem a své nápadníky taktně pošle do patřičných mezí. Když ji pozvete na kávu, elegantně vám nabídne výrobky z řady Čaj a Káva.

Anna má ale i své slabé chvilky. Například na dotaz "Máte na internetu také sekci pro novináře?", briskně odpověděla Novinkám, že Ikea nenabízí možnost zakoupení náhradních dílů k výrobkům. 

 Virtuální asistentku "zaměstnávají" obchodní domy Ikea v několika zemích světa - například ve Švédsku, Dánsku, Japonsku, Austrálii či Velké Británii.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám