Zákazníci zde najdou dětské hřiště, kluziště, vodní fontánu, sezónní farmářské trhy a na jaro je přichystáno otevření prvního dinoparku v Praze.

V Galerii Harfa, jejímž hlavním nájemcem je hypermarket Interspar, jsou obchody se značkovou módou, sportovním oblečením a potřebami, obuví, koženými doplňky, potřebami pro domácnost. Některé prodejny v den otevření nabídly zákazníkům speciální slevy.

Obchodní centrum nabízí také služby, například čistírnu, kadeřnictví, bankovní pobočku či výrobu klíčů. Pro návštěvníky jsou otevřeny i kavárny, restaurace, rychlé občerstvení a fitness centrum. Celá stavba nákupního centra vyšla na 150 miliónů eur, tedy zhruba 3,7 miliardy korun, není tedy divu, že včerejším slavnostním otevřením provázel nejlépe placený český moderátor Leoš Mareš.

Ten se hned v úvodu pochlubil, že byl úplně prvním zákazníkem, když v premiérovém obchodě s dětskou módou Lego wear v Česku koupil synovi tričko. Projektanti Galerie Harfa kladli velký důraz na zábavu návštěvníků, která podle odborníků v konkurenčním boji nákupních center bude hrát stále důležitější roli.

Místo ČKD nové nákupní centrum

Nový nákupní monument nelze přehlédnout, když vystoupíte ze stanice metra Českomoravská, nebo na nedalekých tramvajových a autobusových zastávkách. Vyrostl na místě rozhlehlých výrobních a skladových hal bývalého areálu ČKD a pasáží je propojen s víceúčelovou O2 Arénou.

Autem se sem zákazníci dostanou z centra Prahy za zhruba osm minut a zaparkovat mohou na jednom z 1600 krytých parkovacích míst.

Celé centrum Harfa ještě čeká otevření jejího administrativního křídla Harfa Office Park, které se chystá na léto 2011.