Hlavní obsah

Obyvatelé Prahy 6 budou mít veškeré služby úředníků pod jednou střechou

Právo, Kateřina Severová

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Praha

Radnice šesté městské části se stěhuje po devatenácti měsících do nového. Úřad se stěhuje od 12. do 20. prosince, bude proto pro veřejnost uzavřen. V provozu ale zůstanou informační kanceláře na Deltě, Bělohorské, Dejvické a Sedlci.

Foto: Kateřina Severová, Právo

Recepce úřadu bude otevřena v pondělí až do 20 hod.

Článek

Budova zrekonstruovaná za 349 miliónů korun, která stojí na původní adrese v ulici Československé armády, nabídne obyvatelům šestky všechny služby úředníků pod jednou střechou. Otevře se jim 21. prosince.

„Nejnavštěvovanější odbory budou v přízemí, nejméně žádané v horních patrech. Přibyly přitom výtahy, do kterých se proti minulosti vejdou i maminky s kočárky,“ řekl starosta Prahy 6 Tomáš Chalupa (ODS).

Rekonstrukce budovy přinesla halu s recepcí, podatelnou, infocentrum, přepážkové provozy, občerstvení i služebnu městské policie. Téměř všechny kanceláře úředníků jsou přitom prosklené. Nová radnice je zcela bezbariérová. Nabídne rovněž parkoviště pro 83 aut ve dvoře.

„Stěhování agendy je náročné. Bude chvíli trvat, než se vše usadí. Prosíme proto občany o trpělivost,“ uvedl Chalupa. Dodal, že do nové budovy se bude stěhovat o zhruba třicet úředníků méně. Doposud jich bylo kolem 380.

Reklama

Související témata:

Související články

Výběr článků

Načítám