Okolí Libeňského mostu zatím působí nevlídně, nicméně Vlček věří, že tu rychle vznikne odpočinková zóna. "Jsme tady o chvíli dřív, než bychom tu měli být, ale to je jediná možnost, jak se tady dostatečně usadit a být tady. Pokud tu propukne výstavba, tak se to stane tak drahou lukrativní záležitostí, že už to bude asi složité," řekl Vlček.

Na břehu u golfového hotelu už funguje cvičné odpaliště, které také potřebovalo zázemí. Koncem roku by tu společnost CZ Golf chtěla začít budovat devítijamkové hřiště. U řeky ale hotel vyrůst nemohl, nesmí se tam nic stavět, protože území je v zátopové oblasti.

Milovníci vody budou mít v budoucnu možnost si pořídit na řece bydlení. Vlček plánuje přestavět 18 tažných plavidel na luxusní byty o velikosti zhruba 110 metrů čtverečních, nebudou chybět ani terasy. "Mohly by stát tady v přístavech v Libni, Holešovicích nebo na Smíchově," dodal Vlček.

Nejhorší je opuštěná loď

Hotel GolfYacht je podle Vlčka v Evropě ojedinělý. Podle něj ale budou muset luxusní hotely nabídnout něco navíc, jinak nebudou mít ve velké konkurenci šanci. "Je důležité mít dobrý nápad, nejhorší je opuštěná loď," dodal jeden z realizátorů projektu Dalibor Píša.

Plavidla ale lze využít i jiným způsobem. "Byl jsem se podívat ve Vídni, kde na Dunajském kanále je udělaný plavecký bazén v lodi," uvedl Vlček. Tam také loďař okoukal ukotvení.

Hotel svým zákazníkům nabídne ubytování ve třech typech kajut, restauraci, thajské masáže, finskou saunu nebo sluneční terasu. Na palubě si budou moct posedět v kavárně s výhledem na Pražský hrad. Golfoví nadšenci budou kromě odpaliště využít i tří trenažérů.

Jachtaři budou moci zakotvit přímo u hotelu a těm, kteří své plavidlo nemají, GolfYacht jachtu zapůjčí. "Chtěli jsme golfistům a lidem, kteří považují golf za romantiku a řeku za romantiku vytvořit místo, kde se mohou bavit, jíst, setkat se," řekl designer lodi Miro Pištěk.

Loď byla postavena v roce 1980 v Hamburku. Vlček ji s velkými problémy dopravil po Labi a Vltavě do Prahy. V Ústí nad Labem museli uříznout kus paluby, aby se dostala pod most, v Mělníku bylo nutné pro podeplutí mostu snížit o metr hladinu řeky.