Lidé se mohou prostřednictvím ankety vyjádřit, zda by v nové radnici měli rádi informační a reprografické centrum, počítače s přístupem na internet, zda si tam přejí služebnu městské policie, dětský koutek, stojany na kola před budovou nebo zda mají být všichni úředníci jednotně označeni.

Vyplněné anketní lístky mohou odevzdávat až do konce prosince ve všech informačních kancelářích, kde budou letáky k dispozici. Současně bude anketa probíhat i na webových stránkách Prahy 6.

Úředníci se přestěhují

Celková rekonstrukce radnice bude znamenat dočasné stěhování celého úřadu. K tomu by mělo dojít zhruba v období mezi únorem až květnem příštího roku. "Nová pracoviště včetně adres, příslušných kontaktů a činností včas zveřejníme," vysvětluje tajemnice úřadu Lenka Pokorná.

Vedení radnice bude sídlit v poliklinice Pod Marjánkou, část úřadu bude v objektu Delty na Dědině a část v ulici Jugoslávských Partyzánů. Živnostenský odbor a odbor evidence obyvatel zůstanou na svém místě. Po dobu přestavby radnice plánuje i zavedení tzv. mobilního úřadu, kdy by úředníci měli možnost vyjíždět za občany.

Po dokončení rekonstrukce radnice, které se plánuje na přelom roku 2009/2010, by měl být občanům k dispozici moderní úřad s centrální vstupní halou a recepcí, budova by měla být bezbariérová s kapacitními výtahy, zlepší se také technické a sociální vybavení. Součástí přestavby je i zajištění parkovacích míst pro návštěvníky úřadu.