Moderní nákupní centrum nabízí zákazníkům sortiment 120 tisíc výrobků, z nichž přibližně 70 % zaujímají výrobky od českých dodavatelů. Práci v něm našlo 135 lidí. Dalších třicet pracovních míst bylo vytvořeno u firem zabezpečujících služby pro prodejnu.

Hornbach měl až dosud čtrnáctiprocentní podíl na českém trhu. "V souvislosti s otevřením nového olomouckého nákupního centra očekává vedení zvýšení podílu firmy na českém trhu až na 18 procent. V maloobchodě je však důležitý zejména podíl na trhu v dané lokalitě, a v tomto ohledu chceme být jasnou jedničkou mezi hobbymarkety na Olomoucku," řekl novinářům generální ředitel Hornbach Baumarkt CS Manfréd Mai.

Cílem Hornbachu je postupně zvýšit počet firemních prodejen v Česku na deset. Zatím jich má šest. "V rámci výstavby nákupního centra v Olomouci byla část investic směrována do úpravy okolí marketu. Zejména do přeložky parovodu a do výstavby nových křižovatek a komunikační sítě v celé oblasti," konstatoval rozvojový ředitel společnosti Hornbach Josef Klement. U marketu vzniklo i parkoviště pro 480 aut.