Fashion Arena dostala pravděpodobně nové jméno (místo dřívějšího Prague Outlet Center) i podle tvaru stavby, která připomíná spíše fotbalovou arénu.

Centrum nabídne v 1. fázi 70 maloobchodních jednotek, 10 restaurací, kaváren a provozoven rychlého občerstvení, parkoviště, dětské hřiště i vnější prostory pro vánoční trhy, koncerty apod.

Fashion Arena stojí naproti Europarku Štěrboholy, tedy v zóně, kterou mají Pražané, již s nakupováním spojenou. "V budoucnu bychom rádi vystavěli lávku, která by mohla obě obchodní zóny propojit. Záleží i na tom, jak tomuto kroku bude nakloněn magistrát? " řekl Novinkám Rastislav Novák z TK developement, která stavbu realizuje.

V současné době je dokončena první fáze Fashion Arény, budova má nyní tvar nepravidlené podkovy. "Dokončení záleží i na zájmu, který mezi potenciálními nájemci o obchodní prostory bude. Zvolili jsme tento poněkud konzervativnější přístup, " dodal Novák.

"Předpokládáme, že zájem o pronájem bude velký. V tuto chvíli je pronajato již téměř 70 procent, " upřesnil Graham Coxhead z LMS Outlets. Tato firma má s provozováním outletů bohaté zkušenosti  - podobné obchodní ráje již provozuje i například v Maďarsku či Polsku.