Podle plánu architekta Fostera by se měla zbourat současné Madison Square Garden. Ta byla dokončena v roce 1968 a stojí na místě původního nádraží Penn Station a je centrem Pennsylvania Plaza jak se nazývá okolí. Podle záměru architektů by se stanice podzemky měla překrýt vysokou prosklenou klenbou.

Plánované stavby by mohly zahrnovat více než pět set tisíc metrů čtverečních maloobchodních ploch, restaurantů, hotelů a kancelářských prostor navržených ateliérem Skidmore Owings Merrill (SOM). Nutno zmínit, že pozemky na newyorském Manhattanu patří k nejlukrativnějším ve Spojených státech.

Podle plánu by se měla proměnit v součást nádraží také budova Farley Post Office. Proměna bývalého poštovního úřadu na Moynihan Station by mohla působit jako hlavní východisko k přemístění Madison Square Garden na západ.

Farley Post Office v New Yorku se stane součástí obnoveného nádraží Penn Station, měl by vrátit vekolepost ztracenou v roce 1963, kdy byla původní historická budova Penn Station stržena. Foto ČTK/AP

Vlaky příjíždějí a odjiždějí z podzemních drah Penn station, které je pod Madison Square Garden. Vprostřed je budova James A. Farley Post Office. Foto ČTK/AP

Tato prázdná část Farley Post Office čeká na to, aby se stala částí nádraží Penn Station. Foto ČTK/AP

Snížená střecha přikrytá průhledy ze skla skrývá prázndou plochu of the James A. Farley Post Office, která se stane součástí Pennsylvania Station. Foto ČTK/AP

Krásný interiér schodiště James A. Farley Post Office v New Yorku. Foto ČTK/AP

Budova Farleyho poštovního úřadu byla dokončena v roce 1913. Foto ČTK/AP

Originální detaily jsou chloubou budovy James A. Farley Post Office - včetně noh u stolků v hlavní hale. Foto ČTK/AP

Hlavní hala budovy Farleyho poštovního úřadu. Foto ČTK/AP

Jedna z rotund budovy Farleyho poštovního úřadu. Foto ČTK/AP