Hlavní obsah

Tuning Maserati MC12: jak vylepšit nevylepšitelné

Německá tuningová společnost, specializující se na úpravy supersportovních automobilů, Edo Competition, si vzala do parády i Maserati MC12. Otázkou je, zda má smysl upravovat takto luxusní a už v základu rychlý automobil. Tedy pochopitelně, pokud s ním nechcete jezdit okruhové závody.

Článek

Německý úpravce má s tuningem italských vozů s logem Maserati docela dost zkušeností, a proto se odvážně pustil i do klenotu značky - supersportu MC12, v podstatě převlečeného Ferrari Enza. Mimochodem, v Česku jezdí jediné Maserati MC12.

:. Edo Competition Maserati MC12: 700 koní a 715 Nm točivého momentu

Na výkonech Edo Competition Maserati MC12 je tuning znát: tovární verze jede nejvýše 330 km/h, po úpravě německým tunerem je to 370 km/h. Díky úspoře 100 kilogramů použitím odlehčených materiálů sprintuje z nuly na stovku upravená em-cé-dvanáctka za 3,5 sekundy, 200 km/h pokoří za 9,5 s a na tři sta kilometrů to rozjedete za rovných 22 sekund.

Benzínový dvanáctiválec nyní dosahuje nejvyššího výkonu 700 koní (514 kW) při 8200 otáčkách za minutu. Točivý moment dosahuje 715 Nm při 5800 otáčkách. Výrobce nabízí i verzi s výkonem 755 koní, určenou pro šampionát FIA GT1.

Reklama

Související témata:

Související články

Test Maserati Quattroporte Automatic: squadra azzura

Na test Maserati Quattroporte jsme se strašně těšili. Měl sice být jen dvoudenní, ale i tak je možnost projet se tímto vozem řazen spíš do exotických zážitků,...

Novitec Maserati Quattroporte: prostě umí

Maserati Quattroporte není žádné "ořezávátko". Tenhle sedan s luxusní výbavou má pod kapotou ďábelský stroj - osmiválec o objemu 4,2 l a výkonu 295 kW. Jenže...

Výběr článků

Načítám