Článek
Základní změnou je zajímavá kombinace fialového laku karoserie, která ve spodních partiích přechází do černé (stejnou barvu mají i nově tvarovaná litá kola). Podle automobilky přináší nový lak, nazvaný Agrigan Black „dramatické barevné změny” na přímém slunci.
Nové jsou i karbonové boční prahy a zadní difuzor, které vypadají více dramaticky než u výchozího modelu. Mírně odlišné jsou přívody vzduchu a přední spoiler, které jsou rovněž vyrobeny z lehkých uhlíkových vláken. Ze stejného materiálu jsou i přední sedačky, které si tento model „vypůjčil” z dražšího P1. Díky tomu se uspořilo 15 kilogramů hmotnosti, celkové snížení váhy ale automobilka kupodivu neudává.
Nově představená verze kupé 650S, se kterou nyní automobilka jezdí po Číně, není konceptem v tradičním slova smyslu. McLaren s ním spíše demonstruje možnosti své interní divize MSO, ostatně konceptem poprvé uvedené karbonové boční prahy či zadní difuzor si lze koupit už nyní. Lidové ceny však nečekejte. Boční prahy z karbonu stojí 170 tisíc korun, zadní difuzor 240 tisíc.
Více k modelu 650S najdete v našem dřívějším článku. [celá zpráva]