Článek
A ne ledajaký. Je to hned to nejlepší, co BMW dokáže nabídnout - zdroj výkonu z BMW M5. Pětilitr navíc prošel pořádnou "oživovací" kůrou a po docela radikálních úpravách (zcela nové sací i výfukové potrubí, naleštěné kanály, nová elektronika...) dokáže ze sebe dostat parádních 404 kW. Točivý moment se vyšplhal až na 580 N.m.
Auto je sice o něco těžší (přidané čtyři válce skutečně něco váží), ale i tak je z něj nyní děsivý "nástroj tuningové pomsty". Na letištní ploše v Mimoni by dokázal na stovku zrychlit za 4,2 s, dvoustovku by pokořil za 11,2 s a maximálka... Tu by asi nevyzkoušel - při 335 km/h by byla letištní plocha projetá za pár sekund.
Samozřejmě, že k takovým výkonům je třeba naladit podvozek. To ale nechala firma na specializovaném partnerovi KW Automotive.