Hlavní obsah

Carlsson CK50: silniční komfort

Novinky,

Tuningová firma Carlsson připravila úpravu nového modelu GL, který by měl nyní přinést opravdu luxusní zážitek z jízdy po silnici. Pomoci k tomu má speciální elektronické pružení vlastní výroby.

Článek

Toto pružení má název C-Tronic a snižuje světlou výšku o 35 mm. Jeho hlavní zbraní je ale to, že dokáže pružně reagovat na jízdní podmínky. Na nerovném povrchu, kde by byla upravená pružicí jednotka příliš tvrdá ve svém standardním stavu, dokáže samočinně nastavit jemnější pružení a dokonce vyrovnávat malé náklony vozu.

Jenže nejen podvozek si budou moci zákazníci opravdu vychutnat. Jeho vlastnosti totiž vyniknou teprve ve spojení s extra výkonným motorem. A Carlsson to s nimi opravdu umí. Z původního GL 500 s výkonem 285 kW dokázal vymáčknout až 320 kW a točivý moment 600 N.m při 2800 ot./min. Maximální rychlost se tak zvedla na 248 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 6,1 s.

Vzhled není zrovna extra upraven - není zatím důvod. Jen pořádný černý lak a extra velká dvaadvacetipalcová kola dokáží s vozem opravdově divy. Cenu vozu zatím výrobce nezveřejnil.

Reklama

Související témata:

Související články

Audi TT od ABT: 78 kW navíc

V roce 2002 vyhrál vůz Audi TT-R upravený firmou ABT seriál závodů DTM. To byla slavná éra tuningové firmy, kterou si hodlá znovu připomenout. tentokrát však...

Alternativa k BMW M6 od AC Schnitzer

Firma AC Schnitzer připravila pro frankfurtský autosalon studii BMW 6 TENSION, která byla přijata s nadšením. Jenže koncept nebyl prodejný a především - nebyl...

Hamann Z4: 2,5 l je málo

Německý tuningový úpravce se rozhodl připravit BMW Z4 do podoby, která by konkurovala i továrnímu nejsilnějšímu Z4M. K tomu však nestačil původní 2,5litr....

Výběr článků

Načítám