Jenže odstranění omezovače není všechno, co Hamann dokáže. Tuningový základ v úpravách vzhledu nyní nabízí i on, a to v rozsahu zatím nevídaném. Šestka totiž dokáže v podání tuningového úpravce změnit téměř všechny karosářské díly za nové, které jsou vyrobeny z uhlíkových vláken.

Hlavní důraz se samozřejmě klade na přední nárazník. Na první pohled je stejný jako u M6, ale není tomu tak. Už rychleji ubíhající bohy po stranách velkého vstupu vzduchu a nové mlhovky ukazují, že tohle je zcela nový díl. Nové jsou také blatníky. Prahy jsou níž nad vozovkou a najdeme v nich vstupy pro vzduch chladicí brzdy zadních kol. Na zádi se objevuje nový nárazník s velkým difuzorem a křidélko na víku zavazadelníku.

Více koní ve dvou stupních

Hamann také připravil výkonové kity pro motor M6. Jeho standardních 507 koní se zdá některým zákazníkům málo. Není tak problém díky přeprogramování procesorové jednotky přidat dalších třicet koní (tedy 22 kW).

Jenže pak je tu ještě jedna úprava, která přidá plných 44 kW. Ta zahrnuje sportovní vzduchový filtr, ventily, průchodnější katalyzátor a odstranění restriktorů.

:. Kliknutím na obrázej jej zobrazíte v původní velikosti

Velké kotouče, nízké pružiny

Díky vyššímu výkonu se zvedne maximální rychlost na 320 km/h. Samozřejmostí je i úprava podvozku, kde díky sportovnějším pružinám se přední náprava přiblížila o 30 mm k zemi, zadní pak o 25 mm. Pro zájemce jsou také připraveny na skladě nové velké brzdové kotouče o průměru 380 mm. Třmeny může zákazník mít v jakékoli barvě, která se nabízí na karoserii, ale základ je samozřejmě červená.

Mezi další možnosti úprav patří doplňková výbava. Hliníková kola mohou být o velikosti 19 až 21 palců (max. šířka pneumatik 325 mm), v interiéru lze instalovat karbonové obložení, hliníkové pedály, DVD navigaci a přehrávač, playstation, kompletní čalounění v kůži a jedna perlička na závěr - nejžádanější součástí příplatkové výbavy jsou výklopné dveře.