Kupé CL nevyniká zrovna sportovním charakterem. Snad akorát AMG dodalo vozu jakýsi závodnický švih. Jenže jsou tu ještě další specialisté, kteří dokáží z tohoto vozu udělat i přízemní raketu. Brabus na to šel pěkně od podlahy.

V top verzi CL 600 je instalovaný dvanáctiválec o objemu 5,5 l. Ten Brabus převrtal na 6,3 l, dodal větší turbodmychadla, mezichladič stlačeného vzduchu, kované písty, klikovou hřídel a samozřejmě že zcela nové sací i výfukové potrubí. S dalšími dílčími úpravami pak výsledek dokáže vyrazit dech i otrlejším fanouškům automobilů. Maximální výkon má 537 kW při 5100 ot./min a točivý moment dosahuje ve 2100 ot./min na hranici 1320 N.m! To už je však hodnota, kterou by na silnici přenesly jen závodní zahřáté pneumatiky z Formule 1, ale ne klasické sériové, byť ve spolupráci s novým diferenciálem s větší svorností.. Navíc by to nevydržely ani díly převodovky a spojky, takže elektronika musela dát zarážku na 1100 N.m.

Na české dálnice to není

Kdo si vůz koupí, bude muset mít rychlé sporťáky opravdu v ruce. Maximální rychlost je "uříznuta" omezovačem na 340 km/h, zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za pouhé 4 s a za dalších 7,9 s už ručička atakuje 200 km/h.

K tak extrémnímu motoru musely být vytvořeny extrémní podmínky i na podvozku. Tak třeba brzdy vpředu mají průměr 380 mm (tedy 15"!) a krotí je dvanáctipístkové (!) třmeny. Podvozek ABC získal dodatečný procesor, který zajišťuje rychlou odezvu na nerovnosti vozovky a také snížení světlé výšky o 25 mm. Samozřejmostí jsou také nová kola s pneumatikami Pirelli nebo Yokohama rozměru 255/30 ZR 21 vpředu a 285/30 ZR 21 vzadu.

Ti, kterým je dvanáctiválec už moc, mohou si objednat menší  osmiválec, který bez přeplňování má výkon buď 308 nebo 340 kW.