Firma Motorentechnik Mayer má velmi široký záběr ve svém tuningovém programu. Bentley je jen jednou z nich, ale rozhodně není na pozadí zájmu. Model Continental GT se svým dvanáctiválcem láká mnohé úpravce, ale ně všichni se do něj pustí. Výkon 411 kW a točivý moment 650 N.m však MTM dokázal zvednout rovnou dvakrát. Nejdřív přeprogramoval řídicí jednotku a dostal 467 kW a velmi zajímavý točivý moment 760 N.m. Jenže to není vše.

Další úpravy na hlavě válců, výfukovém potrubí dokázaly "vyždímat" z šestilitru výkon 478 kW a točivý moment 795 N.m! To jsou opravdu slušné vnější charakteristiky, který MTM korunoval na okruhu v Nardu. Zde se totiž upravený vůz dokázal vybičovat k nejvyšší rychlosti 337 km/h (sériový vůz 318 km/h) a zrychlit z 0 na 100 km/h za 4,2 s (standardně 4,8 s).

MTM nehodlalo udělat z elegantního vozu stylu GT ospoilerovanou šílenost. Na vnějších dílech tedy nepoznáte jedinou změnu. Že jde o výtvor MTM prozrazují pouze jedenadvacetipalcová kola v titanovém či stříbrném provedení. Na nich jsou obuty pneumatiky Dunlop 285/30. MTM ale v Nardu neučinilo jen rychlostní rekord - technici nasadili do vozu výpočetní techniku monitorující elektronické pružení. Podle získaných dat pak právě tato součást prošla změnami pro dosažení lepší stability při vysokých rychlostech.