Wolf připravil svůj vůz jako nabídku pro všechny ty, kterým ST připadá jako "pokročilejší hračka" (přesně podle vyjádření oficiální zprávy firmy). Se svými úpravami se hodlá zařadit po bok slavných starých sportovních modelů, připravovaných firmou Cosworth.

Základní nabídka pro Focus ST zahrnuje přeprogramování řídicí jednotky dvouapůllitrového přeplňovaného pětiválce, což zvýší výkon na už celkem solidních 202 kW (275 HP).

Druhá verze má o něco více úprav - změna chladicího oběhu s rozměrnějším chladičem je doplněna výkonnějším čerpadlem, vstřikovací trysky zvládají vetší tlaky a průtok, výfuk má narovnaná stejně dlouhá kolena... To se pak není co divit, že se v záloze agregátu najde dalších 25 koní, tedy celkem 300 (220 kW). Točivý moment se také o něco zvedne - na 360 resp. 400 N.m při 2000 ot./min. Výkonnější verze stojí 3950 euro, slabší pak 2740 euro.

Také vzhled vylepšuje několik prvků. Jmenujme například nový zadní spoiler (za 195 eur), rozšířený zadní slupek (185 eur), snížený podvozek o 35 mm (168 eur) či hliníková kola s pneumatikami Pirelli 235/35 R19. Na přání se mohou obout ještě "tvrdší" pneumatiky o rozměru 225/20. Několik standardních doplňků, jako hliníkové pedály je možné objednat i do interiéru.