Karosérii vozu, kterou navrhl Giugiaro, jde upravit jen velmi těžko. Odborníci i zákazníci jí totiž hodnotí jako velmi zdařilou a inspirace sportovními vozy Maserati je zde zřejmá. Lester se však nezaleknul a upravil automobil s důrazem na zvýšení dravosti.

Základem je nasazení doplňkových dílů nárazníků. Vzadu tím vznikl prostor pro velké výdechy výfuku a optický difuzor. Také prahy silně zmohutněly, ale žádný výrazný efekt než optický nenabízejí, stejně jako další části výbavy. Nesmí chybět oblíbená mračítka a kšilt před předním sklem zakrývající stěrače. Asi nejzajímavějším prvkem zlepšujícím aerodynamické vlastnosti je malé přítlačné křídlo nad zadním oknem. Jeho konstrukce podle výrobce zaručuje, že nesníží maximální rychlost vozu a přitom zvýší přítlak na zadní nápravu. Také uchycení by prý mělo být velmi bezpečné.

Všechny úpravy přijdou (ale bez speciálního oranžového laku) na necelých 1000 eur (asi 30 000 Kč). Kupříkladu zadní křídlo stojí 94 eur. Škoda však, že firma z italského Trecate nemá svou pobočku i v Česku. Pro homologované díly si tak musíte zajet asi 40 km za Milano.