Studentské kupé nevzniklo z rapidu liftback, nýbrž z karosářské verze označované spaceback. Šestadvacet studentů chtělo vytvořit odkaz na původní rapid z osmdesátých let. Největší úpravou bylo posunutí B sloupku o deset centimetrů, s čímž se adekvátně musely zvětšit i přední dveře.

Osmnáctipalcová kola jsou původem z octavie RS, stejně jako zdvojená koncovka výfuku. Ten mimochodem nemá tlumící hmoty, takže zvukový projev jinak sériové čtrnáctistovky TSI je velmi bezprostřední.

Škoda Atero

Škoda Atero

FOTO: Škoda Auto

Černý rapid kupé s elegantními červenými detaily, které najdete také v interiéru, jezdí na sériovém podvozku a nic se neměnilo ani na motoru (1,4 TSI/92 kW). Převodovka je dvouspojková, automatická. Nové jsou přední světlomety s diodami a výkonný, v kufru ukrytý audiosystém o výkonu 1800 W.

Cena studie, která se do výroby (bohužel) nikdy nepodívá, činí zhruba milión korun.

Škoda Atero

Škoda Atero

FOTO: Škoda Auto