Tradiční označení Shelby znamená automaticky i vyšší výkon. Takže zatímco pro mustang je dosud nejvýkonnějším agregátem osmiválec o objemu 5,0 l, výkonu 425 k (313 kW) a 529 Nm, pro verzi GT350 má osmiválec větší objem (5163 ccm) i výkon. Ten pak dosahuje 533 koní (392 kW) a 580 Nm točivého momentu. A co je fantastické: osmiválec je spojen se šestistupňovou manuální převodovkou.

Ford zatím nezveřejnil zrychlení či nejvyšší rychlost, tvrdí ovšem, že 90 procent točivého momentu bude k dispozici mezi 3450 až 7000 otáčkami. Červené pole začíná na sympatických 8250 otáčkách. K dispozici jsou sice snad dvě desítky fotografií osmiválce, samotné auto ale ještě Ford neukázal.

Mustang se poprvé v historii začal dovážet do České republiky oficiální cestou, jak to bude s popisovanou verzí, která tradičně svým názvem vzdává hold Carrollu Shelbymu, konstruktéru sportovních automobilů a závodníkovi? „Verze Shelby se do České republiky dovážet nebude,” uvedl Martin Linhart z tuzemského zastoupení Fordu.