Výkon 3,8litrového, dvakrát přeplňovaného motoru se zvýšil o 50 koní, nyní se na všechna čtyři kola přenáší 600 koní a 652 Nm točivého momentu. Navýšení výkonu bylo dosaženo zejména instalací větších turbodmychadel původem z okruhových automobilů.

Standardní provedení zrychlí z 0–100 km/h za 2,7 sekundy a jede až 315 km/h; jak rychlá bude verze Nismo, zatím nebylo oznámeno.

Nissan se nicméně pochlubil časem zajetí slavné Severní smyčky na německém závodním okruhu Nürburgring – 7:08. To je o 14 sekund lepší čas než u základní verze a patří mezi pět nejlepších časů zajetých sériovými auty na zdejším okruhu.

Nissan GT-R Nismo (2014)

Nissan GT-R Nismo (2014)

FOTO: Nissan

Kromě vyššího výkonu motoru dostala verze Nismo nové nárazníky, výraznější prahy a větší přítlačné křídlo. Vzadu je jiný difuzor i čtveřice koncovek výfuku. Auto je vyvedeno v tradiční bílé s černými a červenými detaily, tedy přesně tak, jak je u divize japonské automobilky zvykem.

Nissan GT-R Nismo (2014)

Nissan GT-R Nismo (2014)

FOTO: Nissan

Díky využití karbonu se podařilo snížit hmotnost o citelných 65 kilogramů. Exkluzivně pro tento model vyvinul pneumatiky Dunlop, vpředu mají rozměr 255/40 ZRF20, vzadu pak 285/35 ZRF20. Uvnitř jsou sedadla Recaro a volant z alcantary s červeným středem.

Prodej bude zahájen v únoru na japonském trhu, Evropa a USA si budou muset několik dalších měsíců počkat. Cena zatím nebyla oznámena.

Nissan GT-R Nismo (2014)

Nissan GT-R Nismo (2014)

FOTO: Nissan