Golf Variant (kombi) se dosud v designu R-Line nevyráběl. Oproti běžné verzi najdete několik rozdílů: přední část je výraznější - jiná je spodní část masky s větším otvorem pro vstup vzduchu a decentním spoilerem, jinak tvarované jsou i mlhovky.

Vzadu je vidět černý difuzor, do něhož jsou na levé straně integrovány chromované dvojité koncovky výfukové soustavy. Výraznější jsou i prahové lišty, celkový dojem podtrhují standardní osmnáctipalcová kola lakovaná ve stříbrném odstínu (vzadu s širokými pneumatikami o rozměru 225/40).

Volkswagen Golf Variant Concept R-Line (2013)

Volkswagen Golf Variant Concept R-Line (2013)

FOTO: VW

Uvnitř najdete sportovní sedačky a imitaci uhlíkového kompozitu. Černou kůži objevíte i tam, kde je v normálním provedení obyčejný plast - například ve výplních dveří, středové loketní opěrce a dále na vnějších plochách opěradel sedadel řidiče a spolujezdce. Objem zavazadlového prostoru (605 l) i celková praktičnost jsou stejné jako u výchozí verze.

Pohon konceptu obstarává motor 2.0 TDI s výkonem 110 kW / 150 k a 320 Nm. Výkon se přenáší na všechna kola prostřednictvím systému 4Motion (s novou mezinápravovou spojkou Haldex 5). Je velmi pravděpodobné, že v sériové verzi (tipujeme, že dorazí v řádu měsíců) budou v nabídce i další motorizace, určitě pak benzínový motor 1.8 TSI.

Volkswagen Golf Variant (2013)

Volkswagen Golf Variant (2013)

FOTO: VW