Článek
Celá modernizace působí jako nouzové řešení, aby Lamborghini mělo nějakou novinku na pařížském výstavišti. Prakticky nic se totiž proti stávající verzi nezměnilo. Při bližším pohledu odhalíte mírně upravený přední nárazník, větší jsou i otvory pro nasávaný vzduch. Vzadu jsou rozšířené ventilační otvory motoru. Nová jsou devatenáctipalcová litá kola v černo-stříbrném provedení, jinak je vše při starém.
Parametry 5,2litrového motoru se tedy u mírně omlazené verze nemění, stále jsou působivé - 0-100 km/h za 3,7 vteřiny, 0-200 km/h za 11,8 vteřiny a nejvyšší rychlost dosahuje 325 km/h.
Lamborghini Gallardo je na trhu od roku 2003; za tu dobu se prodalo více než 8500 vozů. Následovník dostal za své jméno přívlastek LP 560-4, což znamená, že výkon motoru má řízných 560 koní a přenáší se na všechna čtyři kola. Zadní náprava je výrazně preferována (poměr 30:70) s rozložením hmotnosti mezi přední a zadní nápravu v poměru 43:57. Nechybí zadní samosvorný diferenciál a elektronická uzávěra diferenciálu vpředu. [celá zpráva]