Oproti standardní verzi čtyřmístného GranCabria si lze všimnout několika rozdílů – jde o jiný přední nárazník, větší difuzor (který ukrývá dvě velké koncovky výfuku) a výraznější odtrhovou hranu na víku zavazadlového prostoru. Tyto designérské úpravy prodloužily délku o 48 mm. Jiná jsou rovněž litá kola v pětipaprskovém designu.

Maserati zatím nepotvrdilo informace o pohonné jednotce. Pokud bude stejná jako u kupé, dostane popisované auto osmiválcový motor původem od Ferrari s výkonem 450 koní a 510 Nm točivého momentu. U kupé to stačí na nejvyšší rychlost 301 km/h a zrychlení na stovku za 4,6 s. Výkonové parametry otevřené verze budou za uzavřenou verzí mírně zaostávat, přesná čísla ale Maserati rovněž neprozradilo.

Maserati GranCabrio MC (2012)

Maserati GranCabrio MC (2012)

FOTO: Maserati

Výkon se přenáší na zadní kola, řazení má na starost šestistupňový automat od ZF. GranTurismo MC Stradale se ve světové premiéře předvede tento týden na pařížském autosalonu. Cenu a datum zahájení prodeje Maserati zveřejní s největší pravděpodobností tam.

Video

Test Maserati GranTurismo MC Stradale; Novinky