Pohon vozu má na starost 3,8litrový osmiválec přeplňovaný dvěma turbodmychadly. Celkový výkon činí u standardní verze 625 koní a 600 Nm točivého momentu. Motor se nechá vytočit až do 8500 otáček, točivý moment je dostupný od 3000 do 7000 otáček. Výkon se přenáší na zadní kola prostřednictvím sedmistupňové dvouspojkové automatické převodovky.

V případě verze vyvíjené pro kanadsko-americký závodní seriál Can-Am (Canadian-American Challenge Cup) se výkon zvýšil o pouhých pět koní. Důležité je ale dodat, že odstraněním pro závodění zbytečných komfortních prvků klesla hmotnost na velmi zajímavých 1200 kilogramů. To je o podstatných 101 kilogramů méně, než kolik má sériová verze.

McLaren MP4-12C Can-Am (2012, závodní verze)

McLaren MP4-12C Can-Am (2012, závodní verze)

FOTO: McLaren

Uvnitř jsou sportovní sedadla a volant, nechybí ani ochranný rám, jinak vše z původního interiéru šlo pryč. Žluto-černé provedení MP4-12C dostalo karbonové doplňky - lízátko v případě předního nárazníku a obrovské zadní křídlo. Výraznější jsou i boční prahy a nová edice celkově působí hned na první pohled jako závodní automobil. Prodejní cena, kterou si Britové za verzi Can-Am budou účtovat, zatím nebyla oznámena.