Ačkoliv nejde o nejvýkonnější sériovou verzi obrovitého Cayennu, jakkoliv to zní v případě této kategorie paradoxně, jde o nejsportovnější SUV s logem Porsche. A to i přesto, že Cayenne S má 400 koní a motor verze Turbo má koní dokonce 500.

Verze GTS je poháněna atmosférickým osmiválcem a dostala sportovní podvozek, který je tužší než u verze S a je také o 24 mm blíže k silnici. GTS je dále vybaveno aktivními tlumiči PASM (Porsche Active Suspension Management).

Porsche Cayenne GTS (2012)

Porsche Cayenne GTS (2012)

FOTO: Porsche

Osmiválec nabídne největší výkon 420 koní (309 kW), který se pochopitelně přenáší na všechna čtyři kola. Řazení zajišťuje osmistupňová samočinná převodovka Tiptronic. Stovku GTS pokoří za 5,7 vteřiny, 0-160 km/h je otázkou 13,3 s.

Automobil přestane zrychlovat při 261 km/h, laboratorně naměřená kombinovaná spotřeba paliva má hodnotu 10,7 litru na sto ujetých kilometrů.

Porsche Cayenne GTS (2012)

Porsche Cayenne GTS (2012)

FOTO: Porsche

Za zmínku stojí příď převzatá z modelu Turbo a dále rozšířené lemy blatníků či dvojitý integrovaný střešní spoiler, které tomuto SUV dodávají sportovní výraz. Cayenne GTS se ve světové premiéře ukáže na autosalonu v Pekingu a k zákazníkům dorazí v červenci za 90 774 eur, tj. přibližně 2,26 miliónu korun.

Porsche Cayenne GTS (2012)

Porsche Cayenne GTS (2012)

FOTO: Porsche