Upravená Alpina vychází z BMW 650i, základem je tedy dvakrát přeplňovaný osmiválec se zdvihovým objemem 4395 ccm. Ve standardním 650i dosahuje 407 koní při 6400 otáčkách a na zadní kola se přenáší rovných 600 Nm.

Motor prošel nemalými úpravami: nový je chladicí systém, písty a tlak dvou turbodmychadel s plnícím tlakem 1 bar. kompresní poměr nyní činí 9,2:1 (u originálního motoru je to 10,0:1). Výsledkem je 533 koní a 700 Nm točivého momentu. Původní 650i sprintovala na stovku za 4,9 s a rychlost ji utnul elektronický omezovač při 250 km/h. U Alpiny B6 se povedlo zkrátit čas pro zrychlení na 100 km/h na 4,4 vteřiny, maximální rychlost je nyní 320 km/h.

Motor je standardně spojen s osmistupňovou samočinnou převodovkou. Kombinovaná spotřeba je stejná jako u originálního motoru – 10,5 litrů na sto kilometrů. Ale vzhledem k parametrům motoru to berte opravdu jen jako laboratorně naměřenou teoretickou hodnotu...

Změny se pochopitelně odehrály i na vnějšku vozu s tradiční modrou metalízou  – jiný je přední nárazník (nechybí na něm obvyklé označení ALPINA), vzadu je malým spoilerem decentně zvýrazněna odtrhová hrana. Výfukový systém dodal Akrapovič – je lehčí a hlučnější než u výchozího modelu. Standardem jsou dvacetipalcová litá kola se speciálním designem, která jsou obuta do pneumatik Michelin Pilot Super Sport.

Uvnitř můžete mít na přání pravé dřevo nebo speciální kůži. Interiér je možné ladit do tradiční bílo-modré barvy. Prodejní cenu Alpina neoznámila.