Hlavní obsah

Honda CR-Z Mugen RR: oranžový hybrid s agresivním vzhledem

Novinky, Martin Žemlička

Specialista na tuning automobilů Honda Mugen upravil hybridní model CR-Z. Výkon motoru činí po úpravách 200 koní, jinak je naladěný podvozek a automobil má i několik evidentních úprav na karoserii. Automobil vychází z již představené studie Mugen CR-Z.

Článek

Nově představený model CR-Z Mugen RR vychází z modelu CR-Z Mugen, který se představil na festivalu rychlosti v britském Goodwoodu. Technický základ zůstal stejný: manuální šestistupňová převodovka je v případě standardní verze spojena s 1,5litrovým čtyřválcovým motorem. Mugen zvýšil výkon benzínového motoru na 200 koní, zrychlení 0-96 km/h (0-60 mph) nyní zvládne CR-Z za 6,6 vteřiny (nejvyšší rychlost se neudává).

V úpravě RR se výkon motoru nezvýšil, několik podstatných detailů je nicméně nových: Dveře, kapota i víko kufru jsou nyní z karbonu. Automobil v edici RR celkově působí agresivněji: nárazníky i přední maska jsou výraznější, vzadu je větší difuzor. Nový je i výfuk, který má dvě na středu vyvedené koncovky. Původní sedmnáctipalcová kola nahradila litá kola o palec větší. Uvnitř najdete sportovní sedadla, volant je na pravé straně.

Se sériovou výrobou úpravce Mugen nepočítá.

Honda CR-Z - standardní verze

Patnáctistovka nabízí u standardního modelu celkový výkon 91 kW (124 k) a točivý moment 174 Nm. Spalovacímu motoru navíc pomáhá elektromotor, jenž generuje až 78 Nm točivého momentu a 10 kW (14 k).

Zrychlení 0-100 km/h proběhne za 9,9 vteřiny, CR-Z jede nejvýše 200 km/h.

Reklama

Související témata:

Související články

Výběr článků

Načítám