Vrcholnou em-pětku pohání pětilitrový desetiválec, který dává nejvyšší výkon 507 koní při 7750 otáčkách a točivý moment 530 Nm při 6100 otáčkách. BMW řady 5 upravené od Alpine má koní rovněž 507, točivý moment odskočil od M5 dost razantně - nyní má hodnotu 700 Nm. Důležité je zmínit, že na rozdíl od M5 pohání verzi Alpina B5 Bi-Turbo osmiválec s objemem 4,4 litru, jenž je přeplňován dvěma turbodmychadly Garrett.

BMW Alpina B5 F10 Bi-Turbo

BMW Alpina B5 F10 Bi-Turbo

FOTO: BMW

Výsledné hodnoty určitě zaujmou všechny fanoušky rychlých automobilů: 0-100 km/h za 4,7 vteřiny a nejvyšší rychlost 307 km/h. Převodovka je automatická a má osm stupňů.

Nechybí adaptivní podvozek se sportovním režimem. BMW od Alpiny je obuto do pneumatik s rozměrem 255/35ZR20 (vepředu) a 285/30ZR20 (vzadu). Cenu výrobce neudává.

BMW Alpina B5 F10 Bi-Turbo

BMW Alpina B5 F10 Bi-Turbo: osmiválec a 2x turbo

FOTO: BMW

BMW Alpina B5 F10 Bi-Turbo

BMW Alpina B5 F10 Bi-Turbo

FOTO: BMW