Obě verze mají pozměněnou přední masku – současné ostřejší tvary působí sportovněji a odkazují na závodní vozy Abarth. Vybírat lze i z různých barevných polepení boků vozidel, kol, střechy, kapoty a zpětných zrcátek. Červené Punto Evo s černými zrcátky a polepy vypadá zajímavě stejně jako upravený Fiat 500C – černo-bílé provedení zaujme na první pohled.

Abarth Punto Evo

Abarth Punto Evo

FOTO: Abarth

Standardem jsou 17palcová kola obutá do pneumatik s rozměrem 215/45 R17. Abarth do svých vozů montuje i elektronickou náhražku samosvorného diferenciálu (podobnou má i Fabia RS). Obě vozidla mají poháněnou přední nápravu.

Abarth 500C

Abarth 500C

FOTO: Abarth

Pod kapotou Abarth Punta Evo je benzínová čtrnáctistovka přeplňovaná turbodmychadlem. Výsledkem je 162 koní a točivý moment 250 Nm.

Fiat 500 Abarth

Fiat 500 Abarth

FOTO: Abarth

Fiat 500C v úpravě Abarth pohání také čtrnáctistovka, v „pětistovce“ má výkon 140 koní a 206 Nm točivého momentu. Ceny nových modelů zatím Abarth nezveřejnil.

Abarth Punto Evo

Abarth Punto Evo

FOTO: Abarth

Abarth 500C

Abarth 500C

FOTO: Abarth