Článek
Standardní Lamborghini Gallardo pohání desetiválec s výkonem rovných 500 koní. V Underground Racing instalovali dvě turbodmychadla a výkon především díky tomu vyskočil na 1103 kW, neboli 1500 koní (za předpokladu použití vysokooktanového benzínu). To je více než kolik má Bugatti Veyron (1001 k).
Otázkou je, jakou životnost bude mít takto extrémně upravený motor. Využitelnost 1500 koní v běžném provozu, ale i na závodním okruhu raději necháme bez komentáře...
Úpravce udává pouze hodnoty sprintu na 400 metrů s pevným startem – „pod deset vteřin“. Autu na konci 400 metrového úseku naměřili rychlost přes 250 km/h, nejvyšší rychlost odhadujeme přes 370 km/h (Underground Racing ji neudávají, stejně jako zrychlení 0-100 km/h).
Patřičnými úpravami prošla i šestistupňová převodovka. Cena za úpravu nebyla zveřejněna.