Článek
Představované Porsche s retro tvary samozřejmě ukrývá moderní techniku, coby základ byla použita Carrera S s šestiválcem o objemu 3,8 litru. U této verze je výkon ještě vyšší – z původních 385 koní (283 kW) je nyní 408 koní (300 kW). Inženýři Porsche si pohráli i s výfukovým potrubím a zvuk nyní údajně zní jako původní, vzduchem chlazené šestiválce.
Poháněná jsou zadní kola, v základní výbavě nechybí keramické brzdy a sportovní podvozek PASM snížený o 20 mm. Převodovka je výhradně manuální, šestistupňová.
Barvu si můžete zvolit jakoukoliv, pokud to bude bílá. Litá kola mají vzhled evokující Porsche minulého století a jejich rozměr je devatenáct palců. Cena tohoto výjimečného a skvěle vypadajícího modelu je bohužel hodně sebevědomá – přes čtyři milióny korun. Přesto se dá očekávat, že se po 250 kusech této limitované série jenom zapráší.