SV 9 Competizione dostala novou kapotu (i přední masku), která je z hliníku a celkově se díky tomu podařilo snížit hmotnost vozu. Předek evokuje styl á la Ferrari. Zadní partie vozu jsou mohutnější, místo čtyř koncových světel jsou zde dvě, zato větší. Čtveřice výfuků zůstala zachována.

Upravená C6 má baculatější pozadí.

FOTO: Alan Rosenberg

Interiér dostal světlé čalounění kůží, jiné logo na volantu, jinak se liší pouze v detailech. Vzhledem k tomu, že jde o zakázkovou výrobu, můžete si poručit i speciální vybavení dle vašeho stavu peněženky.

Výkon osmiválce je nepatrně vyšší (o 14 koní) díky úpravám na sání a výfuku. Celkem je koní pod kapotou 450, ke zrychlení z 0 na 96 km/h stačí rovné 4 vteřiny.

Interiér dostal nové sedačky.

FOTO: Alan Rosenberg

K vozu si můžete objednat silnější brzdy, jiné nastavení podvozku nebo speciální pneumatiky Pirelli P-Zero Rosso. S cenovkou 100 tisíc dolarů (1,8 miliónu korun) jde o zajímavou koupi, připočíst ale musíte náklady na dovoz z USA. Úpravce slibuje, že nevyrobí více než 1000 kusů modelu SV 9 Competizione.

Klasický Chevrolet Corvette
FOTO: Chevrolet

Chevrolet Corvette v nejsilnější verzi ZR1

FOTO: Chevrolete