Výkon motoru se zvedl díky přidání dvojce turbodmychadel, 3,8 litrovýšestiválec typu boxer nyní nabízí 685 koní (504 kW) a točivý moment 880 Nm. Na motor je poskytována dvouletá záruka.

Upravený motor vychází z 3,6 litrového šestiválce s výkonem 480 koní a 620 Nm točivého momentu, jenž najdete v Porsche 911 Turbo.

Porsche 911 - RUF Rt 12 S

Nejvyšší rychlost tohoto vozu činí 360 km/h.

FOTO: Ruf

Porche upravené Rufem má jiný přední nárazník a dostalo světla z LED diod pro denní svícení. Zadní spoiler je nový, vyrobený z karbonu. Brzdy jsou vzhledem k nabízeným výkonům karbon-keramické a Ruf vám na přání upraví i podvozek. Všechny modely mají tlačítko pro zvednutí světlé výšky o 50 mm – což se hodí v případě parkování blízko obrubníků či při překonávání retardérů v ulicích měst.

Cena odpovídá kvalitě a tak by vás nemělo překvapit, že za kompletní auto si Ruf účtuje astronomických 6,6 miliónu korun.

Porsche 911 - RUF Rt 12 S

RUF Rt 12 S přijde na 6,6 miliónu korun.

FOTO: Ruf

Porsche 911 - RUF Rt 12 S

RUF Rt 12 S - základem je Porsche 911 Turbo

FOTO: Ruf