Největší změny se udály na motoru – 3,6 litrový šestiválec typu boxer dostal dvě nová turbodmychadla, upravenou řídící jednotku, nový výfukový systém a další dílčí úpravy. Výsledkem je finální výkon 858 koní, jehož motor dosahuje při 8200 otáčkách za minutu. Točivý moment má hodnotu 870 Nm a vrcholí při 4800 otáčkách.

Upravená 911 Turbo dovede zrychlit za tři vteřiny z klidu na 100 km/h . Na italském vysokorychlostním okruhu v Nardo naměřili tomuto vozu rychlost mírně přes 380 km/h. Zajímavostí je, že na 300 km/h zrychlí tenhle sporťák za pouhých 18,9 vteřin.

Výkon se přenáší na všechna čtyři kola prostřednictvím šestistupňové manuální převodovky. Vzhledem k výkonům této „devětsetjedenáctky“ nechybí keramické brzdy; litá kola mají rozměr 20 palců.

O prodejní ceně za Sportec 911 Turbo se švýcarský úpravce nezmiňuje.

Sportec Porsche 911 Turbo SPR1

Volant dostal logo úpravce Sportec

FOTO: Sportec

Sportec Porsche 911 Turbo SPR1

3,6 litrový šestiválec podstoupil řadu úprav

FOTO: Sportec

Sportec Porsche 911 Turbo SPR1

Interiér se od standardní verze 911 Turbo liší jenom v detailech

FOTO: Sportec