Hlavní změny nejsou vidět na první pohled - sedmilitrový osmiválec má nyní o 0,6 litru větší zdvihový objem, přibyla dvojce turbodmychadel. Z původních 507 koní je rázem 890 koní (664 kW) a točivý moment dosahuje hodnoty 940 Nm.

Původní maximální rychlost 310 km/h stoupla na 354 km/h, jak zrychluje upravená Z06 není známo, výrobce tento údaj prozatím neuvedl (standardní Z06 to zvládá 0-100 km/h za 3,8 vteřin).

GeigerCars Corvette Z06 biTURBO

Americká klasika po úpravě připomíná Ferrari F430

FOTO: GeigerCars

Kromě motoru se GeigerCars podíval i na vzhled vozu - přední nárazník má větší otvory pro vzduch, vzadu jsou kruhové světlomety á la Ferrari. Černě lakovaná litá kola mají rozměr 19 palců; podvozek dostal tvrdší pružiny, brzdy mají větší kotouče. Černé doplňky na karoserii zajímavě kontrastují s výrazným zeleným lakem.

Cenu za takto upravenou Corvettu zatím Geiger nesdělil.

GeigerCars Corvette Z06 biTURBO

Motor dostal dvě turba navíc

FOTO: GeigerCars