První fotografie a informace o Nissanu 370Z jsme vám již v předstihu přinesli. Zopakujme, že sériový 370Z má pod kapotou 3,7 litrový benzínový šestiválec. Výkon u vozu, který měl při vývoji kódové označení C53D, není zatím potvrzen. Spekuluje se o 340 koních v základu. Stejný motor má rovněž Infinity G37, americká verze nového „zetka“. Poháněná jsou samozřejmě zadní kola, převodovka je manuální a má šest stupňů.

Pro zájemce o designově odlišné nebo ještě výkonnější 370Z má Nismo připraveny dva pakety. První je nazvaný S-Tune Aero a už z názvu je jasné, že se zaměřuje na vizuální stránku vozu – má jiný přední nárazník, výraznější prahy nebo zadní spoiler. Výsledek vidíte na doprovodných obrázcích.

Nismo 370Z:. Nismo 370Z: vzadu je nové hlavně veké přítlačné křídlo. Foto: Nissan

Druhý paket S-Tune Performance přidává sportovní tlumiče, lepší brzdy, 19palcová litá kola, upravuje řídící jednotku pro větší výkon motoru a nabízí hlasitější zvukový projev dvojce výfuků.

Premiéra Nissanu 370Z se odehraje na autosalonu v Los Angeles 19. listopadu. Je docela pravděpodobné, že součástí premiéry sériového modelu bude i práce Nisma. V prodeji by tenhle krásný sporťák s předpokládanými skvělými jízdními vlastnostmi měl být v prvním čtvrtletí nadcházejícího roku.

Nismo 370Z:. Z katalogu si vyberete, co si na své Nismo objednáte. A ani nemusíte umět japonsky. Foto: Nissan