9ff nyní zveřejnil podrobnosti ke svému vozu GT9, založeném na řádně upravené verzi Porsche 996 Turbo.

Benzínový, vodou chlazený šestiválec byl převrtán na čtyřlitrový objem, uvnitř motoru jsou použity nové materiály (včetně 24 karátového zlata na plaketu). Technici 9ff motor naladili na výsledných 987 koní (726 kW), kterých dosahuje při 7 850 otáčkách. Točivý moment dosahuje 964 Nm při 5 970 otáčkách.

V pozadí Jan Fatthauer - majitel, vývojář a testovací jezdec v jednom.:. V pozadí Jan Fatthauer - majitel, vývojář a testovací jezdec v jednom. Foto: 9ff

A jak se úpravy podepsaly na dynamice automobilu? Dosti značně, posuďte sami: 0-100 km/h za fantastických 3,4 vteřin, dvoustovkou pojedete za 8,2 vteřin a 300 km/h ukáže digitální rychloměr za 16,4 vteřin. Není mnoho sériových aut, která by jela rychleji.

Maximální rychlost tohoto nízkého sporťáku ( 1 180 mm) už znáte, ale proč ji nezopakovat: 409 km/h.

GT9: Bezmála 1000 koní v akci...:. GT9: Bezmála 1 000 koní v akci... Foto: 9ff

Kromě motoru se úpravy dotkly samozřejmě i brzdové soustavy, šestistupňové převodovky, podvozku či pneumatik (Continental Vmax s rychlostním indexem do 410 km/h).

Pneumatiky mají rozměr 235 / 35 ZR19 (vpředu) a 325 / 30 ZR 19 vzadu. Brzdy s rozměry 380 mm (přední) a 350 mm (zadní) účinně zpomalují toto mimořádně výkonné Porsche.

Pro případně zájemce je třeba zdůraznit, že j prodeji bude pouhá dvacítka automobilů, každý za 498 000 euro (cca 11 800 000 korun).