Vzhled upravené pětistovky nenechá nikoho na pochybách, že tohle je verze určená pro motorsport a ne na běžnou jízdu. Stačí se podívat na obrovskou přední „tlamu“ pro přívod vzduchu, aerodynamické spoilery, odlehčená sedmnáctipalcová závodní kola nebo malinkatá zpětná zrcátka. Vše samozřejmě korunují červené pruhy a logo se škorpiónem.

Interiér byl přepracován s ohledem na co nejmenší hmotnost vozidla. Jinými slovy, všechno nepotřebné šlo pryč. Však se také ušetřily skoro dva metráky (konkrétně 180 kg); čiperný Fiat 500 tak váží pouhých 980 kilogramů. Zajímavostí je, že řidičovo sedadlo se posunulo blíže ke středu vozidla.

Fiat 500 je zábavný díky své velikosti a hmotnosti.:. Fiat 500 je zábavný díky své velikosti a hmotnosti. (Foto: archiv)

Převodovka má šest stupňů; točivý moment se přenáší na přední kola. Posilovač řízení je elektrický, ale prý byl upraven, aby poskytoval lepší zpětnou vazbu. Patřičné vylepšení se dotklo i brzdového systému, zadní kotouče mají průměr 264 mm, přední 305 mm.

Benzínová jedna-čtyřka má díky přeplňování turbodmychadlem Garett výkon 200 koní (147 kW) při 6500 otáčkách a 300 Nm točivého momentu při 3000 otáčkách. Vzhledem k poměru hmotnost/výkon by mohla upravená pětistovka na technické trati potrápit i výrazně výkonnější automobily.