Kupodivu se Hamann nezaměřil pouze na benzínový motor, jeho úpravou prošel turbodiesel 1,3 Multi Jet 16V. Z původních 75 koní je najednou o 20 více. Točivý moment poskočil ještě znatelněji na nynějších 230 Nm (sériově 145 Nm) dostupných od 1750 otáček za minutu.

Výfukový systém také prodělal změny, díky kterým nezní jako typický diesel, ale másportovnější zvuk. V zadní části nově najdeme dvě ozdobné koncovky výfuku.

Vzadu přibyla dvojce koncovek výfuků, nyní i s jadrnějším zvukovým projevem.:. Vzadu přibyla dvojce koncovek výfuků, nyní i s jadrnějším zvukovým projevem. (Foto:Hamann)

Správný tuning začíná u podvozku, v případě pětistovky byl snížen o 20 mm vpředu a o 30 mm vzadu. Rovněž brzdy jsou výkonnější. Třešničkou na dortu jsou 17palcová litá kola obutá do pneumatik 195/40 ZR 17.

Milovníci benzínových motorů nemusejí smutnit, Hamann začne nabízet i upravenou čtyřválcovou jedna-čtyřku.